maandag 16 september 2024

Geblokkeerd

 Ene Kevin van de gemeente Heerlen heeft me geblokkeerd op hun Facebook site, ik mag niet schrijven dat ene Luc en Eefje  mij discrimineren, omdat ik transgender ben. Bij mij duurde de WMO aanvraag 1,5 jaar, terwijl het in Heerlen maximaal 11 weken is.  Een beloofd gesprek met de wethouder is er nooit gekomen. Voortdurend wordt ik aangesproken met meneer, ondanks dat ik de ambtenaar corrigeer, gaat men gewoon verder met meneer. Ja je hebt een diepe stem en dan heb ik het weer gedaan, want dan hoeven ze zich niet aan te passen. 

De wethouder is mevr. Vrusch van de SP. De SP is een van bovenaf geleide partij, te vergelijken met Poetin in Rusland. 

Die Luc en Eefje maakt het toch wel erg bont, om mij een poot uit te draaien. We vierden onlangs de tachtigjarige bevrijding. Dat geldt voor iedereen, maar niet voor transgenders. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geblokkeerd

  Ene Kevin van de gemeente Heerlen heeft me geblokkeerd op hun Facebook site, ik mag niet schrijven dat ene Luc en Eefje  mij discrimineren...